Program

  • 09:30 – 11:00
    Blok A: Změny zákaznických preferencí /poptávková strana

    Úvod do konference: Změny na trhu a jejich dopad na management potravinářského obchodu

    Tomáš Prouza, President, Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR

    Pavel Vinkler, zástupce náměstkyně ministra a ředitel odboru podnikatelského prostředí, MPO ČR

    Jak se změnila struktura poptávky v rámci Tesco omnichannel

    Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel, Tesco ČR

    Propojení offline a online dat v retailu - Jak monetizovat data, která už máte?

    Andrej Bódi, Retail Manager, DataSentics

    Dáme jídlo šlape na plyn quick commerce v ČR

    Mikolaj Komorowski, Quick Commerce Manager, Dáme jídlo

    Jak se daří on-linu v tradičním obchodě

    Miloslav Hlavsa, ředitel, KONZUM – obchodní družstvo v Ústí nad Orlicí

    Diskuse – shrnutí změn na poptávkové straně z pohledu obchodníků a výrobců

    Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel, Tesco ČR

    Lukáš Němčík, Head of Marketing and Business Development, Skupina COOP

    Karel Pilčík, majitel, MP Krásno

    David Vejtruba, Marketing Director, Savencia

  • 11:00 – 11:15
    Přestávka na rychlou kávu/čaj

  • 11:15 – 12:15
    Blok B: Změny na nabídkové straně


     

    Krize jako příležitost pro digitalizaci a lepší služby

    Jiří Nehasil, Sales & Operations Director, Makro Cash & Carry

    Sjednocená produktová data pro online i offline: Proč se vyplatí využít globální standard? (Rozhovor moderátora s dodavatelem technologie, obchodníkem a dodavatelem zboží)

    Petr Beran, Merchandise Business Support Director, Albert

    Petra Kellermann Slotemaker, Digital Transformation Lead, Nestlé

    Tomáš Tlučhoř, ředitel datových služeb, GS1 Czech Republic

    Jak se nastavit, když zájem o vaše služby je ze dne na den dvojnásobný.

    Petr Pavlík, Senior Vice-President - Marketing, Format, Merchandising, Rohlík.cz

    Ošidnost poslední míle

    Martin Marek, Managing Director, DoDo

    Jak navzdory lockdownu povzbudit zážitek z konzumace?

    Tomáš Mráz, Plzeňský Prazdroj

    Digitalizace kamenného obchodu

    Pavel Kozler, Executive Director, Knowinstore

  • 12:15 – 12:45
    Přestávka na oběd

  • 12:45 – 13:30
    Blok C: A jak dál?

    Diskuse nositelů inovací v obchodě  

    - Trendy, vize, předpoklady pro expanzi e-commerce 

    - Česká republika jako leader inovací v e-commerce s potravinami v Evropě

    - Podpora penetrace on-line služeb do regionů v zájmu zajištění kritické infrastruktury státu (veřejná služba versus maximalizace zisku)


    • Martin Dlouhý, člen představenstva, Rohlík.cz
    • Tomáš Jeřábek, CEO, Košík.cz
    • Michal Menšík, zakladatel DoDo a investiční skupiny V- Sharp 
    • Tomáš Mráz, obchodní ředitel, Plzeňský Prazdroj
    • Tomáš Prouza, prezident, SOCR ČR