Co je Retail Summit Action
Cílem online přenosu z konference Retail Summit Action je zprostředkovat výměnu názorů a aktuálních zkušeností jednotlivých hráčů našeho obchodního trhu (retailerů i výrobců, domácích i mezinárodních, kamenných i internetových). Společně chceme vyzdvihnout nespornou pozitivní úlohu sektoru obchodu při zvládání současné epidemie a identifikovat příležitosti a trendy, které budou zásadní pro maloobchodní byznys a přetrvají i poté, co tato epidemie odezní.
Když jsme začátkem února na Retail Summitu 2020 v Praze mluvili o ekosystému nového retailu, nikdo netušil, jak rychle budeme mít příležitost některá teoretická východiska zažít v praxi. Současná situace působí jako katalyzátor změn. Některé ideje a projekty, které byly plánované k realizaci za měsíce či roky, se staly realitou během několika dnů či málo týdnů.
Jsme přesvědčeni, že osobní setkání nelze ničím nahradit. Nicméně i za výjimečných podmínek nouzového stavu chceme aktuálně nabídnout fakta, názory, příklady a živé interaktivní debaty lidí, kteří se aktivně zasazují o nové cesty v maloobchodním podnikání. Proto Blue Events a Svaz obchodu a cestovního ruchu v ČR pořádají konferenci, jejíž program on-line představí:
- Zástupce klíčových hráčů, kteří utváření nový retailový ekosystém
- Zkušené odborníky, kteří vám pomohou vyznat se v současné situaci
- Inovátory, kteří se chopili příležitosti a mohou vás inspirovat
Dobře připravená konference je svého druhu médium. Dokáže akumulovat velké množství poznatků a energie, udávat trhu směr, kultivovat podnikatelský ekosystém a přispívat k pozitivní atmosféře ve společnosti. Byli bychom moc rádi, kdyby se Retail Summit Action takovým malým střípkem ke zlepšení nálady (vaší či ve vaší firmě) stal.
A těšíme se na Vaše podněty do diskuse, které již nyní může posílat prostřednictvím www.sli.do pod hashtagem #retailsummitaction.
Komu je akce určena?
- Maloobchodníkům a obchodníkům v e-commerce
- Jejich dodavatelům, tedy výrobcům a distributorům
- Poskytovatelům služeb a technologií pro obchod
- Poradcům, výzkumníkům a v neposlední řadě také zástupcům médií
