Co je Retail Summit Action

Cílem konference Obchod s potravinami v době covidové – a jak dál? je zprostředkovat výměnu názorů a zkušeností jednotlivých hráčů našeho obchodního trhu s potravinami po více než roce života ovlivněného koronavirovou epidemií a identifikovat příležitosti a trendy, které budou posilovat i poté, co tato epidemie odezní. Nejde jen o nesporný růst prodeje potravin online, ale i o revoluci ve způsobu doručování či výdeje zboží zákazníkům a postupující digitalizaci a robotizaci obchodních procesů, ať už jde o front nebo back-office, o kamennou prodejnu nebo e-shop.

Vzhledem k tomu, že konferenci pořádáme na den přesně po prvním ročníku Retail Summit Action, je to i příležitost pro meziroční srovnání postojů a strategických priorit aktérů potravinářského obchodu i jeho klíčových dodavatelů.

Jsme přesvědčeni, že osobní setkání nelze ničím nahradit. Než se tak stane na „velkém“ Retail Summitu, chceme alespoň pomocí přímého přenosu zprostředkovat živé interaktivní debaty osobností, kteří se aktivně zasazují o nové cesty v maloobchodním podnikání, a umožnit divákům vstupovat do diskuse svými dotazy a podněty.

Konferenci pořádají Blue Events a Svaz obchodu a cestovního ruchu v ČR pod záštitou MPO ČR, za finanční podpory Rady kvality ČR a dalších partnerů.

Těšíme se na Vaše podněty do programu či diskuse, které již nyní může posílat prostřednictvím www.sli.do pod hashtagem #retailsummitaction.

Komu je akce určena?


  • Maloobchodníkům a obchodníkům v e-commerce
  • Jejich dodavatelům, tedy výrobcům a distributorům
  • Poskytovatelům služeb a technologií pro obchod
  • Poradcům, výzkumníkům a v neposlední řadě také zástupcům médií