Aktuálně

Chovatelé utrácí dále. Jak si je získat ukáže konference Friends of Pets

Oborové setkání Friends of Pets 2020 proběhne 17. 9. v prostorách KC City v Praze. Je zaměřeno na dynamicky se vyvíjející segment krmiv a potřeb pro domácí mazlíčky. I v mimořádné době, kterou si procházíme, potvrzuje tento trh svůj růstový potenciál. Konference přinese řadu vystoupení domácích i zahraničních řečníků i platformu pro odbornou diskuzi.


Retail Summit Newsletter (7-8/2020)

Dvojí ceny, chytrý košík a Retail Summit v novinách


Retail Summit Newsletter (6/2020)

Jaká bude nová realita obchodu? Co se mění a co zůstává? To bude téma únorového Retail Summitu 2021. Už nyní sledujeme první změny a příklady fungování ekosystému obchodu.


Retail Summit Newsletter (5/2020)

Zapojte představivost a zkuste se přenést do budoucnosti. Jak budeme nakupovat?


Retail Summit Newsletter (4/2020)

Co všechno obchodníci mohou udělat, aby prošli současnou situací silnější než dříve?


Blue Events poprvé přinese celou konferenci živě on-line

„Projekty plánované na měsíce a roky dopředu jsme uskutečnili během pár týdnů,“ shodují se řečníci konference Retail Summit Action, kterou bude Blue Events dne 5. 5. 2020 celou vysílat v přímém on-line přenosu.


Retail Summit Newsletter (3/2020)

Obchod se ukázal naplno jako jeden z hrdinů a klíčový pomocník v nelehké době.


Zaznelo na New Retail Summite 2020

New Retail Summit 2020, nové vrcholové stretnutie špičiek slovenského maloobchodného a spotrebného trhu, navštívilo 4. 3. 2020 viac ako 400 top manažérov z obchodných a dodávateľských firiem. Na Summite zaznel celý rad informácií a inšpiratívnych myšlienok, ktoré vo svojich textoch zachytili médiá (prehľad TU). Niektoré zaujímavé výroky prinášame i na tomto mieste.


Toby Pickard, IGD London, kľúčový rečník na konferencii NEW RETAIL SUMMIT 2020 v rozhovore pre RETAIL magazin.sk

Vyhrajú obchodníci, ktorí vytvoria „omnichannel“ zážitok z nakupovania


Zoznam účastníkov je zverejnený - posledná šanca registrovať sa!

New Retail Summit 2020, ktorý sa bude konať dňa 4. 3. 2020 v kongresovom centre hotela Doubletree by Hilton Bratislava, sa stretáva s mimoriadnym záujmom o účasť.


Reprezentatívne stretnutie špičiek slovenského trhu už o týždeň!

V tejto chvíli sa na bratislavský New Retail Summit 2020, ktorý sa koná 4. 3. 2020, zaregistrovalo už takmer 300 účastníkov.


Jaké myšlenky přinesl Retail Summit 2020

Na největším setkání zástupců maloobchodu v ČR vystoupilo na 130 řečníků. Vybíráme z jejich prezentací myšlenky, které vám mohou pomoci lépe se vyznat v ekosystému nového retailu.


Retail Summit Newsletter (2/2020)

To nejlepší z pražského New Retail Summitu 2020


Přečtěte si velký rozhovor s Tomášem Krásným pro časopis EXEC

Úspěch obchodu spočívá v absolutním propojení technologické a byznysové kompetence, říká Tomáš Krásný z Blue Events. Matěj Kapošváry z časopisu EXEC s nám hovořil o budoucnosti e-commerce, propojování online a kamenného světa i dalších nejdůležitějších trendech oboru. Rozhovor vyšel v 11. vydání EXECu, jehož tématem je E-commerce v roce 2025. Velký report zahrnuje 55 osobností e-commerce a retailu.


Retail Summit 2020: Rekordní účast i otevřenost řady vystoupení

Retail Summit 2020 se do 26 leté historie tohoto největšího setkání aktérů našeho maloobchodního trhu zapsal nejvyšší účastí přes 1 100 manažerů a expertů. Doposud nevídaná byla i otevřenost a konkrétnost řady vystoupení, která potvrdila, že se „opravdu něco děje“ a i náš trh vstupuje do nové fáze rozvoje. Vzniká ekosystém nového retailu, ve kterém je mnoho vzájemně propojených prodejních a komunikačních kanálů. Díky novým technologiím je vše nejen rychlejší, ale i výrazně transparentnější. Klíčovým strategickým imperativem se proto stává udržitelnost a férový vztah se všemi partnery i s celkovým sociálním a životním prostředím.


Retail Summit 2020 v přímém přenosu!

Na úvod 26. ročníku Retail Summitu, největšího setkání klíčových hráčů maloobchodu, chystáme ve spolupráci s Protext ČTK hned dva přímé přenosy.


Seznam účastníků zveřejněn - poslední šance k registraci!

Retail Summit 2020, konaný ve dnech 3. - 5. 2. 2020 v pražském Clarion Congress Hotelu, se setkává s mimořádným zájmem o účast. Letošní bohatý program se 130 aktéry totiž láká jak obchodníky (kamenné i internetové), tak jejich dodavatele zboží, technologií a služeb. Seznam účastníků je tak již nyní velmi rozsáhlý, plný zajímavých firem doslova od A (Actum, Albert, Alza,…. ) až po Z (Zásilkovna, zooplus, Zväz obchodu SR….).


Program slovenského New Retail Summitu 2020 zverejnený

Blue Events pripravuje v spolupráci so SAMO (Slovenskou alianciou moderného obchodu) a ďalšími partnermi nové vrcholové stretnutie špičiek slovenského maloobchodného a spotrebného trhu, ktoré sa pod značkou New Retail Summit 2020 uskutoční v Bratislave dňa 4. 3. 2020. Súčasťou Summitu je i galavečer s udelením slovenských cien Mastercard Obchodník roka.


Neváhejte s registrací na Retail Summit 2020!

Několik stovek Vašich zákazníků i konkurentů již projevilo zájem o to, jak uspět v novém maloobchodním ekosystému a registrovalo se na Retail Summit 2020 (Praha, 3. - 5. 2. 2020).


Retail Summit Newsletter (1/2020)

Nový ekosystém mění i komunikaci na maloobchodním trhu


Retail Summit Newsletter (12/2019)

Top události světového retailu v roce 2019


Formát tištěné pozvánky Retail Summitu 2020

Podívejte se na pozvánku na Retail Summit 2020 v plné kráse!


Retail Summit 2020 poradí, jak se neztratit v džungli nového maloobchodního ekosystému

Retail Summit 2020, konaný ve dnech 3. - 5. 2. 2020 v pražském Clarion Congress Hotelu, se soustředí na to, jak uspět v novém maloobchodním ekosystému. Organizátoři Summitu právě zveřejnili jeho detailní program, který představí více než 120 vrcholových zástupců kamenného obchodu i e-Commerce, expertů i významných dodavatelů zboží a technologií.


Čo sa ukrýva pod označením „New Retail“?

Tomáš Krásný, Blue Events pro retailmagazin.sk


Blue Events poodhalují program Retail Summitu 2020

Retail Summit 2020 se bude ve dnech 3. - 5. 2. 2020 věnovat tomu, jak se vyhnout rizikům nově se vytvářejícího maloobchodního ekosystému a jak probíhající změny naopak využít k dalšímu udržitelnému růstu.